Forum

Nieuwste vragen

Onbekend insect

Weet iemand welk soort insect dit is? Zat vandaag in onze (nieuwe) keuken.
Het beestje liep heel snel en was relatief klein, misschien 0,5 cm.
Ik heb er maar eentje gezien.
Na de foto heb ik het in de tuin gezet.

Ijskringen

Als gevolg van poep van ganzen en/of zwanen zijn kringen in het ijs te zien, zie foto.Hoe verklaar je het ontstaan van deze kringen ?? Locatie Sarsven te Nederweert, vr 12-02-2021.

Voederkooi

Rond het huis zitten mezen en vinken die ik wil voederen NIET de kauwen , eksters e.d. . Wil een voederkooi tegen de garage maken 200cm breed x 40cm diep . Over de breedte een sleuf van 200cm x .....cm hoog enkel voor mezen en vinken .Zal dit het juiste resultaat hebben en hoe hoog moet de sleuf da...

Verdachte melding

Als ik op accountinstellingen klik krijg ik onderstaande melding. Vroeg mij af of meer mensen die deze melding krijgen. Vind het wel vreemd. Misschien zijn ze weer bezig met de website? Heb verder niks met de instellingen gedaan. Datum en klok stonden correct ingesteld. Heb inmiddels een mail naar d...

Vogel

Goedemorgenvan de week met de sneeuw heb ik vogelvoer opgehangen, onder andere een pinda snoer, het hangt op 1 1/2 m. Van mijn keuken raam. Tot mijn verbazingen kwamen er spechten opaf, de grote bonte maar ook de kleine bonte.van de grote bonte specht mooie foto’s kunnen maken.gr. Caroline...