Mossen
Welk mos is dit? Gezien op 3/3/21 in de Waterleiding duinen bij Vogelenzang.
Welk mos is dit? Gezien op 3/3/21 in de Waterleiding duinen bij Vogelenzang.
de mussen zijn verdwenen,de kraaien en de kauwen ook, en de andere vogels komen minder vaak in de tuin. Sinds de sneeuw van februari komen ze niet eten. Wat is er gebeurd?
Op zondag 28 februari 2021 in onze moestuin (op Quadenoord, Renkum) had ik een ontmoeting met deze regenworm. Aan de zijkanten van zijn lichaam gaf hij fluorescerend groen licht! Een disco-worm? Heeft iemand dit eerder waargenomen? Wat kan de verklaring zijn voor dit verschijnsel. Is dit een bijzond...
deze 3 eenden kwam ik tegen in de polders bij Vlaardingen,ze bleven constant bij elkaar maar er is er 1 veel groter .nu is mijn vraag is dit een kruising van een wilde eend en een groter ander soort.
Uploaden van een foto lukt niet. Hoe moet ik dat doen?
Weet iemand wat dit geweest kan zijn? Gevonden op het strand bij de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
Deze larve zag ik onder een steen in mijn tuin.Misschien weet iemand van het Forum om welk beestje dit gaat?vriendelijke groet, Henny
Betreffende deze foto op de site.https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/zoogdieren/edelhertje-en-moeder-weerterbos-vanmorgen-vroeg/381127In eerste instantie zag ik de titel die niet klopte bij de foto daar er alleen mannelijke dieren op stonden, toen ik echter beter keek zag ik dat het jong...
Is dit een wit koppige staartmees?
Plaats: Winssen (Gelderland)
Datum: 28-2-2021