Forum

Nieuwste vragen

grote wilde eend?

deze 3 eenden kwam ik tegen in de polders bij Vlaardingen,ze bleven constant bij elkaar maar er is er 1 veel groter .nu is mijn vraag is dit een kruising van een wilde eend en een groter ander soort.

Larve...

Deze larve zag ik onder een steen in mijn tuin.Misschien weet iemand van het Forum om welk beestje dit gaat?vriendelijke groet, Henny

Sika jaarling??

Betreffende deze foto op de site.https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/zoogdieren/edelhertje-en-moeder-weerterbos-vanmorgen-vroeg/381127In eerste instantie zag ik de titel die niet klopte bij de foto daar er alleen mannelijke dieren op stonden, toen ik echter beter keek zag ik dat het jong...

Bloem uit de zee?

op een strand in noord Frankrijk gevonden in de zomer 2019 .het lijkt een opengeslagen boekje met ontelbare , flinterdunne papiertjes, lengt is 8 cm en alle blaadjes komen samen aan de achterkant . Er blijven zandkorreltjes uitvallen.

Vreemde vogel

Wij hebben hier een vreemde vogel, een vink die voortdurend tegen het raam vliegt van ons vakantiehuis in de Kaapse bossen. Vorig jaar deed hij het ook, in de winter niet en nu begint het weer. We beginnen het behoorlijk vervelend te vinden. Op de slaapkamer hebben we aan de buitenkant een kleed ove...