Een Geelgors
Mijn vraag is; hoe het mogelijk is dat vogeltjes bij het neerstrijken op een stekelige tak met hun pootjes precies naast de stekels terecht komen.Bij voorbaat mijn dank.Gr Jon
Mijn vraag is; hoe het mogelijk is dat vogeltjes bij het neerstrijken op een stekelige tak met hun pootjes precies naast de stekels terecht komen.Bij voorbaat mijn dank.Gr Jon
Leidsche Rijn grenzend aan Utrecht - West wordt helemaal volgebouwd: de hazen en fazanten in dat voormalige buitengebied kunnen geen kant meer op! Hoe kunnen we iets voor deze dieren betekenen? Hebben jullie een ingang? Ze raken in de stress, kunnen weinig voedsel meer vinden en kunnen geen kant me...
Van welk dier is dit spoor?
plant is dit?DANKJE
Welke vrouwtjes-eend is dit?Beduidend kleiner dan normale eend. Mannetje was prachtig getekend.Foto helaas volledig mislukt.Afgelopen maandag nabij Duiven in stroompje door de weilanden.
Op 31 maart in Zaandam kwam ik dit lieveheersbeestje voor het eerst in mijn leven tegen in mijn eigen tuintje! Is dit een zeldzame soort?
Wie weet welke (sluip- of schild-) wesp dit is? Gefotografeerd op een spijkerbroek.
Kruiper van ongeveer 23 mm lang met 3 paar voorpoten en gele dwarsbanden. Weet iemand een naam ?
nu in het water