Insect
Spinnetje op de muur 10mm groot gisteren thuis.
Groet
Geert.
Spinnetje op de muur 10mm groot gisteren thuis.
Groet
Geert.
Dit insect is een holletje aan het graven tussen mijn stoeptegels. Hij graaft als een hondje (met de voorpoten het zand naar achteren). Ik vind hem zelf het meeste op een blokhoofdwesp lijken, maar het achterlijf lijkt geler dan de foto's die ik van deze wesp zie op internet. Ben benieuwd.
In onze tuin kwam ik dit tegen waarvan ik vermoed dat het uitwerpselen zijn. Mijn vraag is weet iemand van welk dier? Het lijken kleine rijstkorrels en bestaan uit zandkorrels vermoed ik. Het lag er gisteren nog niet.14-08-2021
Dag forum.Vandaag-13-08-2021 deze zwam gefotografeerd in een nat gebied met mos en heide.ongeveer 4 cm. hoog, in het Mantingerveld.Hij stond er alleen ,ook geen zwammen in de buurt.Graag zou ik de naam willen weten van deze zwam.
Vandaag plantje staat in ondiep water pas aangelegd water westerbroek Groningen natuurmonumenten
Groet
Geert.
Vandaag plantje staat in ondiep water pas aangelegd water westerbroek Groningen natuurmonumenten
Groet
Geert.
Woensdag een kevertje gezien ongeveer 3cm lang rand van fietstpad zuidlaardermeer gebied.
Groet
Geert
Wie weet wat dit voor insecten zijn? Ook gezien in het Streekbos in West-Friesland. Groetjes,Steven Kromhout
Wie weet welke hommel ik heb gefotografeerd op deze kaardebol? Gezien in het Streekbos in West-Friesland.Groetjes,Steven Kromhout