Insect
Vandaag bloemen en plantenrijk sloot rand bosje een mooi spinnetje gezien..
Groet
Geert.
Vandaag bloemen en plantenrijk sloot rand bosje een mooi spinnetje gezien..
Groet
Geert.
Nog een vraagje voor Jeanette,Op de bladeren van de els die al helemaal aangevreten waren door de larven van de elzenhaantjes, zat ook dit lichtgroene rupsje. Ik kan hem niet vinden, wel die lichtgroene lengte strepen, maar niet die zwarte stipjes erbij!
Ook niet echt duidelijk helaas.Het lijkt erop dat deze bij hele wollige poten heeft.Op een braambloem.
Een heel klein vliegje met prachtige kleurtjes, die ik er niet echt scherp op heb kunnen krijgen, Maat toch ben ik nieuwsgierig naar de naam.grasveld met veel wilde bloemen.
Landde op het moment dat ik de foto van de bloem nam en bleef heel netjesnog even zitten.Geen idee of het is te determineren door iemand.Maar ik ben wel benieuwd naar de naam van dit piepkleine insectje.Uitsnede van grotere foto gemaakt.Zo nodig wil ik de grote foto ook nog plaatsen.Alvast bedankt.H...
Deze vogel zat vanmiddag in onze tuin.Ik denk dat het een sperwer is.Maar er was iemand die zei dat het een havik is.
Is er iemand die weet of dit vaker voorkomt? Ik zag dit afgelopen weekend voor het eerst. De Wants zát écht vast aan de bij.
Ik was afgelopen zaterdag in Strijensas. Prachtig natuurgebied de Oeverlanden. Ik zag dit vogeltje op een hek zitten, kreeg hem bijna niet scherp, zo klein was hij. Ik heb zitten zoeken, maar kom er niet helemaal uit. Is dit een Graspieper of een Grauwe gors? Wie helpt mij uit de brand? Alvast bedan...
Welke vogel is dit?