Voor Jeanette
Bedankt dat je voor iedereen klaarstaat!De kaart zegt genoeg. Groetjes Anthea
Bedankt dat je voor iedereen klaarstaat!De kaart zegt genoeg. Groetjes Anthea
Gisteren was mijn zoon zijn steenraket aan het snoeien. En toen zag hij dit opeens.Het was in zijn voortuin in Lisserbroek
Op 21 augustus zagen wij deze witte substantie op 4 verschillende plaatsen langs een wandelpad bij het Naardermeer. Het ziet er korrelig uit, maar is wel één geheel rond een stengel van een plant. Ik dacht eerst dat het een paddenstoel was, maar kon dit niet bevestigen met de beschikbare boeken. Z...
Vanmorgen gevonden op brandnetel naast fietspad tussen twee plassen door (Nieuwkoopse Plassen). Er stond o.a. koninginnenkruid, brandnetel en els. Het lijkt me een nimf, maar ik heb geen idee waarvan (als het al een nimf is).
een heel klein Insect zat op fluitekruid denk ik 5mm groot rand van sloot met veel vegetatie hoogezand.
Groet.
Geert
Ik vraag me af welke eend de laatste tijd in mijn buurt zit.Ik kan het niet gevonden krijgen.
Vandaag gezien hoogezand insect met een geel puntje achter, vraag welke insect en waar dient het geel puntje voor.
Groet.
Geert
Dag forum,is dit een aard hommel?En wat zit er op zijn rug, zijn dat misschien allemaal teken?Het was een grote hommel, wel 3 cm. in de lengte.Vandaag [ 20-08-2021 ] gefotografeerd bij de Fraeylemaborg in Slochteren.Vrgr. Anna.
JeannetteIk heb je reactie gelezen, maar als ik jou link aanklik dan krijg ik te zien : pagina niet gevonden, en deze pagina bestaat niet.Gisteren heeft daksaya ook een miersikkelwants op de site gezet en die ziet er precies hetzelfde uit als die van mij.D.w.z ik zie het verschil niet tussen die va...