Welke kever?
Op 14 aug. waargenomen in Dordrecht.Is dit een Steilkopjes Cryptocephalus (pusillus of rufipes) ?Waarneming geeft geen antwoord.
Op 14 aug. waargenomen in Dordrecht.Is dit een Steilkopjes Cryptocephalus (pusillus of rufipes) ?Waarneming geeft geen antwoord.
Hallo, voor het 2e jaar hebben wij overlast, binnen en buiten, van duizenden aardbeiloopkevers. We hebben al t buitenlicht uitgedaan daar lijken ze op af te komen. Ze zitten vnl aan de zuidzijde van en in het huis en de schuur. We denken dat ze akker voor ons huis komen. Dat is voor t 3e jaar tbv ...
Al dagen gezocht… weet iemand welke dit is?ik kom hooguit op grasuiltje wel of niet gekraagd…..
stukje bot, andere foto
stukje bot van ?
Gisteren gevonden in gebied met veel plassen, riet. Honderden insecten op half afgemaaide stengels. Er staat me bij, dat ik zoiets nog niet zo lang geleden ook op Vroege Vogels gezien heb. Kon het zo gauw niet vinden.
Kan iemand mij vertellen wat de naam van deze paddenstoel is? De paddenstoelen stonden tussen houtstrooisel, Noord Ginkel (Veluwe).
Deze waterjuffer zit al meer dan een week in mijn tuin. Volgens mij horen ze niet zo krom te zijn... Toch overleeft hij/zij het dus nog wel. Weet iemand wat er aan de hand is? Is dit ooit eerder waargenomen?
Dit nachtvlindertje van een paar cm groot vond ik vanmiddag op jacobskruiskruid en late guldenroede bij een bosrand in Ter Apel . Wie geeft er een naam aan?