Teunisbloempijlstaartrups
Wij vonden vandaag deze rups in onze tuin in Haarlem. Is dit een teunisbloempijlstaartrups? Er staan teunisbloemen in onze tuin.
Wij vonden vandaag deze rups in onze tuin in Haarlem. Is dit een teunisbloempijlstaartrups? Er staan teunisbloemen in onze tuin.
Vond dit vliegje op een foto in de oude doos (20-08-2017) .. maar plaats 'm nu toch even hier. Best wel nieuwsgierig want deze zie je niet vaak,; toch? weet iemand de naam. Dank.De breedte van de spijl van het stalen balkonhekwerk is 12 mm.. Dus 't vliegje is KLEIN. Helaas geen betere foto van kunne...
Is dit een grasmot of een bladroller?
Wie weet wat voor een spin ik gezien heb in 's Graveland?Groeten,Steven
Op mijn keukenraam zat dit insect...nooit gezien...weet iemand wat het is ?
Deze steltlopers zag ik bij het sluitgatbos aan de noorderdijkweg.Dacht eerst de groenpootruiter ,maar is het toch niet, denk ik. Welke steltlopers is deze wel?
Ik wil in mijn foto's in geleedpotigen zetten, plus aanvulling naam
Deze rups gevonden in het gebied van het Zwanenwater. Lukt mij niet om hem te identificeren, iemand een idee? Grootte ongeveer 6/7 cm. Zwart met donker rode kop.
Sinds een aantal weken vinden we enkele keren per week uitwerpselen op onze oprit, ca. 10cm groot. Van welk dier zou dit kunnen zijn?