insect
Goedendag,weet iemand wat voor beestje dit is, het kroop heel langzaam over een bladalvast dankl.gr.Petjoe
Goedendag,weet iemand wat voor beestje dit is, het kroop heel langzaam over een bladalvast dankl.gr.Petjoe
Angst voor bedwantsen
Wat is dit voor beestje? Ik vind wel veel zwarte puntjes, maar ik slaap ook aan de tuin, dus kan heel veel redenen hebben (bv gewoon viezigheid, of andere beestjes dan bedwantsen)
Is dit een aalbes soort?
Zag vandaag deze fuut en zowel de kleur als de strepen op zijn kop vielen mij op. Is dit een zwanenhalsfuut?
Zou dit een middelste bonte specht kunnen zijn? Ik baseer dit op de zijflank kleur.Was in een bosrijke omgeving in Duitsland.Alvast bedankt voor een reactie.
Vorig jaar heb ik bij toeval ontdekt dat er regelmatig in het donker een egel door onze tuin scharrelt. De laatste tijd heb ik de egel niet meer gezien, maar ik tref vrijwel dagelijkse in de ochtend zwarte, slijmerige poep aan van ca. 5-6 cm lengte en doorsnee ca. 1cm. Soms ziet het eruit als een ...
Welke rups is dit.... we wonen in de Dordogne, FR
Is dit een weekdier ? Aangespoeld op het strand van Terschelling tussen paal 18 en 19 op 24 sept. 2021