Rood buikje
Een groene schilwants met een rode buik, is dit dan misschien een mannetje!
Een groene schilwants met een rode buik, is dit dan misschien een mannetje!
Weet iemand de naam van deze (mini) paddenstoelen?Ik dacht blauwe knoopzwam....of toch blauwe korstzwam.Het zit heel dicht op de stam, en in de eerste instantie lijkt het blauwe verf...Alvast bedankt, groet Cobie Reuvers.
Weet iemand de naam van deze (mini) paddenstoelen?Ik dacht blauwe knoopzwam....of toch blauwe korstzwam.Het zit heel dicht op de stam, en in de eerste instantie lijkt het blauwe verf...Alvast bedankt, groet Cobie Reuvers.
Van welk dier is deze poep .
Gevonden op terras zuid Frankrijk
Ik heb een tijd geleden een papiervisje in een potje gedaan, met wat papier en zo, met een deksel erop, en nu loopt er een tweede kleinere bij. Hoe doen ze dat?
Een grote zilverreiger en een kleine zilverreiger met duidelijk rode poten wat zou dat voor een kunnen zijn zuidlaardermeer gebied.
Groet,
Geert.
Welke soort is dit? Hij staat langs het Wilhelminakanaal in Tilburg dicht bij het water. Foto is vandaag 28-9-21 gemaakt. De gehele plant was zo'n meter hoog.
Gelukt met kleine foto! Ik wandelde enige tijd geleden op een zonnige dag over een trottoir in een klein parkje in Hoofddorp. Het rustige pad liep langs een brede sloot of tocht, de huizen waren op minstens 50m evenals een doorgaande weg. Net buiten het gras van de oever van de tocht zat een klein d...
op het oude kerkhof van Zuidhorn vonden we een dode vogel die we zo niet thuis konden brengen.prachtige lichtbruine randjes om de veren.Wie kan ons helpen.alvast bedankt voor de moeite.groeten van joke en rudolf de haas