Schimmels
Gisteren gezien op een els andere bomen hadden het niet roodbruin gekleurd. Zuidlaadermeer gebied.
Groet
Geert.
Gisteren gezien op een els andere bomen hadden het niet roodbruin gekleurd. Zuidlaadermeer gebied.
Groet
Geert.
Groet
Geert.
Sinds enkele weken staat er wit pluis op veel takken van mijn sierappelboompje. Het neemt nog steeds toe. De lengte van de "draadjes" is tot ca. 4 mm. Het staat vrijwel uitsluitend aan de onderkant van de takken.
Gele bolletjes met slijmsporen op een denappel. Welke zwam kan dit zijn? Gezien in de Kale Duinen van het Drents-Friese Wold.
Deze zomer kwam dit beestje in de tuin, weten jullie wie dit is?
Deze foto is met de cameraval gemaakt in Spanje Catalonie provincie Tarragona nabij de Ebro rivier. Kan iemand mij vertellen wat voor beest dit is?
Eergisteren zag ik een merel paar die platte stenen verzamelde uit ons grindpad. De keien werden verzameld onder een auto op onze oprit. Uiteindelijk wel een stuk of 30 allemaal platte keien.
Kan iemand dit gedrag verklaren
Goedemorgen forum, weten jullie ook de naam van deze zwam.Hij zat op een half vergane boomstam,een eik of een beuk, moeilijk te zien.Een paar weken geleden gefotografeerd in de bossen bij Kolham.Gr. Anna.I
Drinkend aan water druppel
Insect naam ???