Welke aardster is dit
Deze aardster gevonden op Terschelling. Dacht in eerste instantie aan Bruine aardster maar twijfel nu richting Duin aardster. Is er iemand die deze soorten meer heeft gezien.
Deze aardster gevonden op Terschelling. Dacht in eerste instantie aan Bruine aardster maar twijfel nu richting Duin aardster. Is er iemand die deze soorten meer heeft gezien.
Wat zijn dit voor eitjes? Van de luizen of kmen de luizen hiervan snoepen?
Tijdens een fietstocht op 4 november j.l., in de gemeente Westerkwartier, werd mijn aandacht getrokken door een aantal kraaien dat veel belangstelling had voor 'iets' in een weiland. Ik dacht dat het om een reiger zou gaan maar omdat er geen beweging was waar te nemen moest het waarschijnlijk toch ...
Gevonden op het strand van Egmond en teruggegooid, leefde nog. Kan iemand hier meer over vertellen?
Uit een stinkzwam lijkt een klein ander paddestoeltje te groeien. Ik kan de naam van dit paddestoeltje niet vinden. Wat is de naam van dit paddestoeltje en parasiteert hij inderdaad de stinkzwam?Foto is genomen op 30 oktober aan het Engelermeer.
Ik heb iets heel vreemds.Heb,zoals ieder jaar weer flink wat bollen gepoot in onze volkstuin.Kom ik er gisteren ,zijn alle bollen eruit gehaald en het allervreemdste, meegenomen!
Door wie? Vraag ik me af.We slapen er nu niet meer omdat het seizoen voorbij is dus kon het ook niet meteen achte...
Zag vanmiddag deze larve onder een steen in een grote pot in mijn tuin.. Ongeveer een cm groot.
Op onze boswandeling kwam ik deze slak tegen, wie weet wat voor slak dit is?
Op 18-10-2021 gespot in Dordrecht deze witte zwam. Hij lijk wel iets op een Kleine bostrechterzwam. Wat zou het zijn?