Welke vogel is dit?
Ik denk zelf een sijs, maar weet het niet helemaal zeker.
Ik denk zelf een sijs, maar weet het niet helemaal zeker.
van mijn kleinzoon kreeg ik deze foto , met de vraag of ik wist , wat die blauwe bolletjes zijn ! Ik kon hem geen antwoord geven ,misschien weten jullie het wel ! groeten , katja Hooft hij zag ze in de Ardennen , in zijn herfstvakantie.
Op ons volkstuinpark in Amsterdam zitten veel konijnen. Om de planten vooral in het voorjaar te beschermen heb ik mijn tuin met gaas konijnen-vrij gemaakt. Maar helaas zijn daarmee ook de egels verdwenen. Ik wil ze dolgraag weer terug maar weet niet hoe. Een egelpoort met een bocht er in, ongeschikt...
In een bos met veel beuken kwam ik een dode liggende rotte boom tegen, uit de spleten kwamen deze bruine zachte soort lijkend op moshaartjes .
Wie weet wat het is. BVD
Vr gr everdien
weet iemand de naam van deze plant?
weet iemand de naam van deze plant?
Weet iemand de naam van deze plant?
Vanochtend tijdens een wandeling over een open veld bij Nijmegen zag ik in een brem twee cocons zitten. Op een brem iets verderop ook twee. Maat: 3 x 2 cm. In eerste instantie dacht ik aan door de wind verplaatste zaaddozen van een plant maar het spinsel eromheen zet me meer op het spoor van een coc...
Sinds de zomer hangt een zure (riool lucht) af en toe in onze wc. In de ventilator ontdekte we uitwerpselen. Nu denken we dat er mogelijk vleermuizen in onze ontsluiting of plafond zitten. We wonen in het buitengebied bij rotterdam in een bungalow. Zelf denk dat de lucht en uitwerpselen twee verschi...