Welk uitwerpsel
Denk dat dit een uitwerpsel is,al beetje door de regen minder geworden. Er zaten enorm veel haren tussen. Vandaag op foto gezet bij planken wambuis ede
Denk dat dit een uitwerpsel is,al beetje door de regen minder geworden. Er zaten enorm veel haren tussen. Vandaag op foto gezet bij planken wambuis ede
Zie bijlage.
Iemand enig idee welke vogel of wat dan ook dit is? Nu al 24 uur bezig. Niet kunnen vinden. Iedere paar minuten dit geluid. Zit ergens in woonwijk.
https://photos.app.goo.gl/1pExrz3wv133SzJ36
Is het bekent dat de bonte specht een mezenhuisje kraakt?
Welk dier kan dit geweest zijn?Het was een vrij groot wespennest (deze zomer continu minstens 20+ wespen voor het vlieggat)Nu is het door een of ander dier leeggeroofd. De ingang van het nest is ongeveer 8-10cm in doorsnede. Dit is duidelijk iets meer dan het voorheen was.
Welk dier verzameld deze schelpen aan de waterkant?
Welke paddenstoel is dit?
Dit lijken eitjes. Ik vond ze onder een steen in een pot. Er zitten daar ook meerdere larven van zweefvliegen. Verder wonen er springstaartjes en slakjes …Misschien weet iemand van het Forum het.vriendelijke groet, Henny
Wie weet de naam van deze zwam, ik denk zelf Spekzwoerdzwam, ben er niet helemaal zeker van
Alvast bedankt groetjes Ans.
Kraaien, eksters, kauwen voer ik
met katte brokken omdat ze het klein voer van de kleine vogels verorberen en nu gaat het goed mijn vraag of ik het goed doe.