voetspoor
Hallo,Gisteren zag ik op een veldweg dit voetspoor.Weet iemand van welk dier dit voetspoor kan zijn?alvast bedankt,DH08
Hallo,Gisteren zag ik op een veldweg dit voetspoor.Weet iemand van welk dier dit voetspoor kan zijn?alvast bedankt,DH08
Ik heb ik het boek vogels in Nederland gekeken en gegoogeld maar ben niet zeker van welke vogel het nu is. Hij komt best vaak, net als drie Vlaamse gaaien.Ik heb de keuze ( volgens mij ) tussen smelleken of slechtvalk.Of is het misschien nog iets anders?Ik vind het daarom zo apart omdat we in het ve...
Achter een schot op mijn balkon vond ik dit beestje, een rups?Wie weet of dit een rups is, en zoja, van welke vlinder/mot?
Dit zit aan een eik naast mijn woning, wat is dit?
Ik heb een spin gevangen die erg veel wegheeft van spinnen die normaal door het huis struinen, maar deze heb ik nog nooit “zo” gezien. Ik heb weinig verstand van spinnen en spinachtigen, maar dit lijkt voor mij een doodnormale kruisspin… met twee enorme bollen als uitsteeksel op zijn kop. Ik h...
Wie kan mij zeggen hoe dit vlindertje heet
Groetjes en BVD Ans Bissels
Ik liep op 16-12-2021 langs een weiland dat vol met spinnenrag lag, als een kleed lag het over het gras heen, draadjes van grasspriet naar grasspriet. Weet iemand waarom dit zo is. BVD Ans
Zou de vondst van de dode maanvis niet te maken hebben met klimaatverandering. Het water wordt warmer, stromen veranderen en kwallen driiven met deze stromingen mee. En de maanvis volgt de kwallen.
Kent iemand deze bruine schimmel. Het lijkt haast een poedervorm/korst.Dode tak en foto genomen in een zeer nat bos