Welke bloem is dit
Welke bloem is dit. Groeit langs het water en lijkt, als de blaadjes nog gesloten zijn op een bleke spruit. Heeft een vrij dikke wortel/stam?
Is ongeveer vuistgroot (vuist van een vrouw)
Welke bloem is dit. Groeit langs het water en lijkt, als de blaadjes nog gesloten zijn op een bleke spruit. Heeft een vrij dikke wortel/stam?
Is ongeveer vuistgroot (vuist van een vrouw)
Deze roofvogel zat afgelopen zondag, 6 februari in mijn stadstuin in NIjmegen. Hij heeft een rossige borst en gele poten. Waarschijnlijk heeft hij hier 2 weken geleden ook al gezeten en een duif gepakt en verorberd, er lagen toen veel veren op het gras en ook stukjes vogel/vlees.
Zijn er ook mensen die vinden dat de site heel traag gaat. Als je ergens op klikt duurt het even voordat er gereageerd wordt.
Wie weet van welk dier, de drol van bijgaande foto kan zijn?
Het betreft een stadstuin.
Wie weet van welk dier, de drol van bijgaande foto kan zijn?
Het betreft een stadstuin.
Beste,Bij deze meeuw kom ik er niet uit welke soort dit is, en/of M/V?Alvast bedankt, met vriendelijke groet, TulpenHenk
Hi! Ik zag een insect in de slaapkamer, ontzettend klein, ongv. een milimeter incl. pootjes - en nu lees ik van alles over bedwantsen, dus paniek - wie weet wat het is?
Deze roofvogel zat in het duin bij Schoorl, is het een buizerd? Hij leek me wat te klein voor de buizerd . Maar weet niet wat het anders is.
Hoi Allen.Hier in de bebouwde kom, in een hele grote vijver, zit tussen het riet al een fuut te broeden. En dat al zeker 10 dagen. Zijn/haar partner zwemt er steeds bij in de buurt. Het lijkt een serieuze zaak. Ik ben benieuwd of ze het gaan redden. Maar is dit niet heel vroeg. Zijn ze door de hoger...