Welke plant is dit?
Sinds enkele weken staat dit spontaan opgekomen plantje in mijn tuin. Formaat ca 10 x 10 cm. Kleur: roze. De enige struik vlak bij het plantje is een kamperfoelie. Weet iemand wat dit is?
Sinds enkele weken staat dit spontaan opgekomen plantje in mijn tuin. Formaat ca 10 x 10 cm. Kleur: roze. De enige struik vlak bij het plantje is een kamperfoelie. Weet iemand wat dit is?
Gisteren ving ik er een (keurig in een glas, kartonnetje er over, en buiten laten wegvliegen) en vandaag weer een. Een grote wesp, die waarschijnlijk ergens in mijn huis heeft overwinterd. Ook deze liet ik buiten vrij. Ik hou er niet van om dieren te doden, maar wil er ook niet aan meehelpen dat er ...
Ik ontvang de nieuwsbrief van vroege vogels en zou dan als extraatje ook de nieuwsbrief van natuur in beeld ontvangen dit is echter niet zo!Mijn foto zou daarin zijn verschenen als foto van de week, heel leuk, zelf kan ik hem echter niet vinden als ik natuur in beeld aanklik.Hoe kan ik me daar voor ...
Wie kan mij zeggen van welke vogel deze schedel is?
Vorige week ontdekten we dode palingen, flinke dikkerds. Dinsdag zijn we weer gaan kijke, nu waren het er 7! Waarom?in het verlngde van het gemaal Keverdijk op het weiland en in het water.
Voor ik een foto plaats met de verkeerde vogelnaam, is dit de Bosruiter.
Wij hebben onder een haag een gat ontdekt en willen graag weten welk dier dit heeft gegraven. De ingang is ongeveer 12 cm groot. We hebben het gat een keer dicht gemaakt met aarde maar de volgende dag was het weer open gemaakt. Geen beest gezien.
Beste,Deze eend zwom bij de kuifeend in de buurt. Zou dit het vrouwtje kunnen zijn? Wil iemand voor mij deze foto bekijken?Alvast bedankt voor een reactie.Met vriendelijke groet,TulpenHenk
Ik vond deze mooie oranje bekerzwam. Ik denk Aleuria aurantia?