overvloed aan wandelende takken
Mijn kleinzoon wil van zijn wandelende takken af. Ze zijn met veel teveel. Wat te doen? Zijn vriendjes hebben al.
Mijn kleinzoon wil van zijn wandelende takken af. Ze zijn met veel teveel. Wat te doen? Zijn vriendjes hebben al.
Toen ik jonger was, was er de regel dat er in de broedtijd niet gekapt werd. Maar de laatste jaren is daar niets meer van te merken. Er wordt zo mogelijk nog harder in de broedtijd gehakt en gezaagd dan in de rest van het jaar. Vanmorgen weer eens in de natuur gaan wandelen. Ik doe dat niet zo vaak ...
Dit nestje(?) trof ik aan langs de waterkant in Flevoland. Weet iemand wie zo'n nestje maakt?
Heeft iemand enig idee wat ik hier gevonden heb op het Beekhuizerzand op 10 april j.,l.Dit is een gebied bestaande uit heide en zandverstuiving
welke vogel is dit?
Van welk insect zijn deze eitjes? Of is het een paddestoel?
ik woon in Zoetermeerals ik op mijn balkon zit 6 hoog dan vliegt er elke middag tussen 14 uur en 16 uureen vogel langs met een vel rode rug en vleugels ik heb geprobeerd om deze tefotograferen maar deze is te snel en duik gelijk in een bosjemisschien kunt u mj op weg helpen vooral omdat deze opvall...
Hoe is men daar achter gekomen? Hoe heeft men dat kunnen aantonen?
Volgens mij is dit een schietmot, maar deze met dat gele vlekje kon ik niet vinden, dus hoe heet deze?