Forum

Nieuwste vragen

welk kevertje

In het bos bij Harich (Friesland) kiekte ik dit kevertje, ik heb deze nog nooit eerder gezien en ben nieuwsgierig wat dit voor kevertje is. De foto is niet scherp maar het was niet helder weer en ik kreeg maar één kans om het kevertje te kieken ... voor hij verdween.

Welke vogel?

Welke vogel zou dit kunnen zijn? Genomen aan de rand van een bos, naar een open plek toe. In het voorjaar en in Brabant. Bij voorbaat hartelijk bedankt, groet, HenK

Tapuit?

Ik heb deze vogel gefotografeerd en denk dat het een tapuit is. Kunnen jullie hulp bieden?Hartelijk dank.Huub Paar

Libelle in huis

Vandaag zat er in de keuken op de vensterbank een libelle . Ik heb haar een korte tijd geobserveerd en foto’s gemaakt . Ik vraag mij af , of zij beschadigd of ziek was , ze maakte heel rare bewegingen en vloog niet weg . Ik heb haar daarna in de tuin bij waterbak gezet ! ...

het is alwéér zo ver....site onbereikbaar.

En alwéér zijn er al een aantal dagen problemen met de site.Plaats de melding hierover ook maar even hier want kwam het zelf ook bij toeval tegen onder ´artikelen´ toen ik eindelijk even binnen kon komen vóórdat het gelijk weer mis ging.https://www.bnnvara.nl/vroegevogels/artikelen/fotos-en-fo...