Forum

Nieuwste vragen

een MOOISTE per ongeluk verwijderd

deze fotohad van de redactie een 'mooiste' notering gekregen. Yééee ... Heb ik die per ongeluk verwijderd toen ik de tekst wou bewerken.Vond 'm terug in GOOGLE-afbeeldingen; deze fotoKan de IT-afdeling die plaat nog opduiken en die dan terugplaatsen??? Dat zou wel een kadootje zijn.Dank (nog) sowi...

Egels?

Sinds kort komt er bij ons een Egel in de tuin, ik krijg de indruk dat hij onze zonnepitten erg lekker vind, kunnen we dat blijven geven.? we hebben overwogen om een Egelhuis aan te schaffen maar onze tuin is niet zo groot, we hebben wel twee plekken maar daar lopen we regelmatig langs, is dat een p...

Mooi in het gelid

Gevonden aan de waterkant in een park, op blad van Gele lis. Zo prachtig in het gelid op nog geen vierkante centimeter. Eitjes? Waarvan? Nog nooit eerder gezien.Hopelijk komt het iemand toch bekend voor.

Welke vogel is dit?

Hallo, bij ons in de wei zit zo nu en dan een vogel die ik niet kan thuisbrengen. Zie de afbeelding. Deze is misschien wat onduidelijkheid maar een foto maken viel niet mee. Weet iemand welke vogel dit is?