apart insecten
zou u mij kunnen vertellen wat op fot deze insect is..heb dit nog nooit gezien
Bloemetje lijkt op brem, maar toch iets anders.Gaspeldoorn is het ook niet, geen doorns en ander blaadje!Toch een soort brem? Uitgebloeid krijgt deze geen peulen maar blazen.
Ik zou graag de naam willen weten van deze libel of juffer, ik heb gezocht maar kan het niet vinden. Alvast bedankt.Groetjes, Natan
Deze mooie eitjes zag ik op het vliegengordijn bij de buitendeur.Weet iemand de naam ?Groetjes, Natan
Hoi, Op Texel (duinen) kwam ik dit vliegje (?) tegen, maar bij nader inzien twijfel ik. Heeft iemand een hint in welke richting ik moet zoeken of herkent iemand de soort exact. Graag jullie reacties. Dank. Groet Hans
Hallo,
Heeft iemand enig idee van welk insect deze eitjes zijn. Ze zaten op een blad van een (gras)plant waarvan ik de naam niet weet. De plant staat langs een wandelpad met veel grassen.
B v d Ans
Deze nachtvlinder, geen ringelrups of vlekdaguil aangetroffen in de Dordogne, nog niet kunnen benoemen.
Zat op de tuintafel.De foto is uitvergroot.Het had ongeveer de helft van de grootte als op de foto.Ik vind de kop zo vreemd.