Wie weet welke vogel dit is?
Welke vogel is dit?Bleef rustig voor me zitten, Oostvaardersplassen
Welke vogel is dit?Bleef rustig voor me zitten, Oostvaardersplassen
Vanochtend deze kever in tuin gevonden op schildersverdriet. ObsIdentify en iNaturalist willen er beide een wants van maken, maar daar geloof ik niet in.
Goedemorgen,
Vandaag hebben wij voor de tweede dag op rij poep in onze tuin gevonden. Beiden keren op de tegels en een vergelijkbare afmeting.
De poep is ca. 9 cm lang en is deels waterig. Dit was gisteren ook zo en kan niet door regen komen.
De geur valt mee. ...
Vanmiddag aangetroffen op onbekende struik hier in Gouda [Groene Wal].Het is een stippelmot (onbekend).Is hier (ook) sprake van een mislukte uitsluiping? Er zat weing leven in, alleen de voelsprieten bewogen soms wat.Ik ken het verschijnsel [mislukte uitsluiping] alleen van lieveheersbeestjes....
Dag allen,Ik kwam vanmiddag deze kakkerlak (?) tegen in mijn woonkamer die aardig snel kan lopen. Mijn huis grenst aan een tuin met heel veel begroeiing. De deur naar de tuin staat soms open nu het zo warm is buiten.Weet iemand of het een heidekakkerlak betreft of een nymf van de Smoky brown kakkerl...
Wat zou dit kunnen zijn?In een eik.
Deze vogel heb ik gespot in Zuid-Frankrijk. Formaat van een merel maar waarschijnlijk iets groter. Weet iemand wat dit is?
Dit vlindertje had de grootte van het icarusblauwtje.
Vandaag op me werk tussen de snijbloemen vande lysianthus trok ik het folie eraf en zat deze spin ertussen. Hij leefde nog. Heb even een paar foto,s gemaakt met me telefoon. Weet niet welk soort het is.
Wie kan er antwoord geven. Bvd vr everdien