Geelvlekheidelibel ???
Is dit wat ik denk dat het is ?? Ik heb gezocht en hier kwam ik het dichtste bij.B.v.d. Vriendelijke groet, Natan
Is dit wat ik denk dat het is ?? Ik heb gezocht en hier kwam ik het dichtste bij.B.v.d. Vriendelijke groet, Natan
Weet iemand welke soort vogel mij hier vanuit het struikgewas aankijkt. De foto is gemaakt in het Kotterbos (Oostvaardersplassen). Is het een jong exemplaar?
In een kleine vijverbak trof ik een gele gelei aan waar een dag later een larfje uit kwam. Wie weet wat dit is?
wat is de naam van deze vlinder?
In onze tuin zat een bruine libel. Een stevig exemplaar. Op de site van de vlinderstichting kom ik er niet uit.
Nou hebben wij muizen in de tuin. Het is een geritsel van belang. Ze hebben (nog?) geen schade gemaakt, maar ik lees dat we ze zouden moeten (laten) bestrijden. We hebben een schone tuin (as in: er zwerft geen afval) maar wel veel plekken met bladeren enzo onder struiken en bomen.Wat te doen?...
Deze libel had ik nog niet gezien bij de vijver van mijn oma, weet u de naam a.u.b.Vriendelijke groet, Natan
Is dit een barnsteenslak ?Vriendelijke groet, Natan.
Vanmorgen trof ik op de Groene Wal bovenin kropaar een aantal dode slanke driehoekszweefvliegen aan. Slachtoffers van Entomophtora muscae neem ik aan.Wat me verbaasde was het feit dat er zo vlak bij elkaar wel een stuk of zes exemplaren te vinden waren. Is daar een verklaring voor ? Ik heb wel eerde...