Dierenpoep in de tuin?
Vanmorgen dit aangetroffen in onze (stads)tuin. Wat zou het kunnen zijn? Het is ongeveer 4 cm lang en 1,5 cm breed. We vonden nog meer zwarte "keutels" rondom onze tuin. Hier lijkt het een hoop
Vanmorgen dit aangetroffen in onze (stads)tuin. Wat zou het kunnen zijn? Het is ongeveer 4 cm lang en 1,5 cm breed. We vonden nog meer zwarte "keutels" rondom onze tuin. Hier lijkt het een hoop
Overal staat dat kikkers een roltong hebben. Op deze foto zie je duidelijk een gespleten tong. Ik heb m op social media geplaatst met de vraag hoe het zit. De een zegt dat het aan mijn instellingen ligt en een ander zegt dat de groene kikkersoorten wel een gespleten tong hebben. Kan een professional...
Ik denk een soort nachtvlinder, misschien soort een uiltje?
Ik denk een soort nachtvlinder, misschien soort een uiltje?
We zitten hier in Noorwegen bij Stavanger en zagen net een dier in de zee zwemmen (ook onder water) en deze kwam ook aan land. Hij klom over de rotsen. Wij dachten dat het een zeeotter was, maar iemand van hier dacht een nerts. Wie weet wat het is?
Kan deze libel niet benoemen
Kan deze libel niet thuisbrengen
Wie weet de naam van dit beestje? Hartelijk bedankt. Dina2014
Het is een hele slechte foto, maar ik had geen tijd om de camera goed in te stellen. Toen ik dat wel had gedaan, was het kikkertje weg. Het was een piepklein ding en ik zag hem in de Dordtse Biesbosch.