Onbekende rups
Van welke vlinder is dit de rups?
Van welke vlinder is dit de rups?
Is dit de larve van het Citroen lieveheersbeestje ?Of een Tienvlekkig lhb'tje ?Graag een reactie.Hartelijk dank, groeten van Helga
Op 25-07-2022 waargenomen in Dordrecht. Kent iemand deze wants?
Beste mensen,
Vandaag vlogen deze vogels bij ons in Hilversum over. Ze waren ongeveer met z'n vijven of zessen. Excuses voor het onduidelijke filmpje, maar het lijkt erop dat ze een witte kop (enigszins lange nek) een een donker lijf hebben. Wie kan me helpen met welke vogel dit is?
Welke spin bewaakt hier het nest ?Bvd voor een antwoord, vriendelijke groet, Natan
Deze eens met jongen fotografeerde ik een week of 4 geleden in Noord Duitsland.Ik kan de soort niet vinden, ondanks de zo tekening van kop en hals.
In alle boeken die ik heb, en met elke app lukt het me niet om deze bloem te benoemen. Ik krijg weliswaar veel namen, maar in geen van de gevallen klopt het blad dan.
Ik kan deze soort nergens vinden. Helaas wat moeten inzoomen, maar deze soort is extreem schuw, dus dichterbij was niet mogelijk.
Ik dacht dat dit de bloem van de tabaksplant was, maar na googlen betwijfel ik dat toch. Wie weet wat dit is?De stelen zijn wit harig.