Wat voor vogel is dit?
Vanmorgen in een vakantiepark op de Veluwe kwam deze vogel langs. Het lijkt op een jonge specht maar weet het niet zeker.
Vanmorgen in een vakantiepark op de Veluwe kwam deze vogel langs. Het lijkt op een jonge specht maar weet het niet zeker.
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, deze week was ik op vakantie in Frankrijk. In een boomhut, ja een boomhut. Tijdens de eerst nacht hoorde ik wat onder mijn bed. Blijkbaar lag daar een nestje met knaagdieren. Mijn vraag is welke knaagdier is het, kan het namelijk nergens vinden.
Een kleine hommel ( of bij ) landde op de Portulaca.Graag de juiste naam , Jeanette ( ?) want ik twijfeltussen weidehommel of zandbij.Of geen van beide ?Bedankt en vr.groeten van Helga
Is dit een nachtvlindertje?
Champ d'Icare, Dordogne, FR...Deze vlinder met een spanwijdte van ongeveer 50 millimeter kan ik niet benoemen.
Vlinders zie je meestal nectar uit bloemen halen. Vanochtend zag ik wel een 10-tal atalanta's op rottende pruimen zitten. Halen ze daar ook voedingsstoffen uit? En wat eten ze dan nog meer?30 augustus 2022 - Doodstil
Op de distel, ik heb werkelijk geen idee Jeanette.Hopelijk jij wel.
Zuidlaardermeergebied onge veer zo groot als een kieviet
wipt met zijn staart.
Groet.
Geert.
Graag hulp bij het determineren van dit insect.Al enige tijd geleden dat ik deze foto maakte.Alvast bedankt.Hgr. Helga