Welk insect is dit?
Al een paar dagen komen we deze torren tegen in ons huis. Weet iemand wat het precies is? En hoe komen we er vanaf?
Al een paar dagen komen we deze torren tegen in ons huis. Weet iemand wat het precies is? En hoe komen we er vanaf?
Ik kom ze op de meest ongelukkige plaatsen tegen, pasgeboren hagedisjes die proberen te overleven door te schuilen in huis, achter bezems, zelfs onder de weegschaal. Wat kunnen ze daar vinden om te eten? Het is hier, Noord-Turkije, nu kil en regenachtig en de poezen lopen overal. Waar kan ik ze het ...
Mijn moeder zag vanochtend (6 september) deze paddestoel in haar tuin in Amstelveen. Ze wil graag weten welke soort het is.
Wat is dit voor rups? Noord-Turkije,rijke vegetatie. deze zat op de steel van een pepertje.
Deze distelachtige plant zag ik onlangs in de oever van de Schwindelquelle (Lüneburgerheide, Dld). Omvang ca 40 cm. Typische bronplant?
Noord-Turkije, berggebied met veel begroeiing. zag dit beestje lopen en had het nog niet eerder gezien
Waar komen al deze vlindertjes vandaan en hoe heten ze? Ik ben in noord-Turkije, bergachtig gebied met veel begroeiing vooral hazelaars en acacia"s. Deze vlindertjes had ik hier nog niet eerder gezien.
Welk insect is dit op de zeeraket in Vlieland? Het zuigt de nectar uit de bloemen via een hele lange spriet.
Vorige week vond ik deze libel bij mijn tuinvijver in Bennekom