Een bruine veeg lijkend tegen de muur
Het waren rupsjes en eitjes, nog geen milllimeter.
Het waren rupsjes en eitjes, nog geen milllimeter.
Een distelvlinder op een zonnehoed
Dag,Wij hebben al heel veel weken veel wespen in huis ondanks dat alles is gesloten. Ook na een week vakantie vonden wij tientallen dode wespen.Aan de buitenkant is geen aanvliegroute zichtbaar waar dan eventueel een nest zou kunnen zitten.Wij hebben een nieuw houten skelethuis met vlas met veel gla...
Deze bolletjes zijn al een paar weken zichtbaar op de stengels van een distel. Ik dacht eerst dat het luizen waren en heb er daarom geen aandacht aan besteed. Tot ik op een van mijn foto's zag dat het helemaal geen luizen waren, maar een soort bolletje met een gaatje erin. Zijn het eitjes? Zo ja, wa...
Weet iemand welke geleedpotige in de maisplant een cocon heeft gemaakt? De cocon is ongeveer 4 cm en glanzend. Ik heb geen opening kunnen ontdekken.
Welk lhb'tje is dit ? De foto is een beetje vaag maar misschien kunt u me toch helpen.Vriendelijke groet, Natan
Wie kan deze spin determineren? De foto is op 24 augustus in de Watergraafsmeer te Amsterdam genomen. Er zijn veel tuinen en water in het gebied. Ik vind deze grote spinnen soms binnen in het huis ook. De grootte van het diertje zou ingeschat kunnen worden aan de hand van de roze baksteen in de fot...
Welke libelle is dit? Drents Friese Wold ZW
Kan iemand dit fenomeen verklaren?