Eend zit te broeden?
Er zit een eend al een paar weken op een nest bij de vijver te broeden. Zou het kunnen zo vroeg?groetjes Annie Bax.
Er zit een eend al een paar weken op een nest bij de vijver te broeden. Zou het kunnen zo vroeg?groetjes Annie Bax.
los van het feit of je spinnen wel of niet moet bestrijden,volgende vraag: op ons appartement complex laten sommig bewoners jaarlijks spuiten tegen spinnen ( er is idd behoorlijk overlast)nu wil mijn vrouw ook al jaren laten spuiten , ik wil eerst achterhalen waarmee men spuit, de bedrijven roepen ...
Waarom is er muziek in (natuur-)documentaires. Het is niet nodig, het stoort de natuurgeluiden en is soms erg irritant.
Dag forum, een bijzondere zwam met gekleurde uitsteeksels gefotografeerd op vrijdag 6 januari in een bosperceel in een park in Winschoten. Het lag op een stukje hout op een vergane boomstam.De zwammen zijn ongeveer 3 cm. En de uitsteeksels 1cm.Graag zou ik willen weten welke zwam dit isen wat dat vo...
Mijn complimenten. De foto is schitterend van het boomkruipertje in actie
Hallo, weet iemand hoe dit insect heet? Het zat op een oude boomstam . In het bos. Ik weet helaas de naam.van de boomstam niet
Mijn schoonzus stuurde deze foto die zij op 10 december heeft gemaakt bij het Oudmeer in de buurt van Son. Op een open plek waar ook geen sneeuw lag. Wij dachten allebei meteen aan ijshaar, maar in de uitzending van Vroege Vogels vanochtend werd alleen gesproken over ijshaar op hout. Dus de vraag i...
Vorige winter heeft de hele winter een zwartkop vrouwtje rond de voederplaats in onze tuin middenin het dorp gebivakkeerd. Ook regelmatig kwam een vrouw en een man grote bonte specht van pindakaas eten. Na de winter zijn beide soorten geheel uit beeld verdwenen.Gisteren heb ik deze winter voor het e...
Wat doet die ooievaar nou hier, ze zijn in september toch al vertrokken?