Welke vogel in nestkastje
Weet iemand welke vogel dit is? Het is een nestkastje voor pimpelmezen. Het is volgens mij geen koolmees, want de 'stropdas' ontbreekt. Nestkastje hangt in Rosmalen, op ca 2 meter hoogte beschut achter een rododendron.
Weet iemand welke vogel dit is? Het is een nestkastje voor pimpelmezen. Het is volgens mij geen koolmees, want de 'stropdas' ontbreekt. Nestkastje hangt in Rosmalen, op ca 2 meter hoogte beschut achter een rododendron.
Welk dier zou dit uitgebreide gangenstelsel met veel luchtgaten van ca 2-3 cm diameter kunnen graven? Rondom de gaten lijkt gras te worden weggegeten. Het hele grasveld zit er vol mee.
Kleigrond rond Abcoude, maart 2023 maar hele winter al actief.
uit het vogelzaad dat ik deze winter kocht, is een dikkig groen soort plant (gras?) opgekomen. Schijnbaar nogal winterhard. Wat is dit voor soort?
We zijn benieuwd of er iemand is, die het overwinteren van veelvraat rupsen ooit heeft gemonitord. Bij ons zijn de rupsen (eitjes gevonden op 12 mei) eind oktober in ruste gegaan. Ze zijn relatief klein, 25 mm, terwijl het toch een vrij grote vlinder moet worden. Ze staan uit de wind in de zon. Wij ...
Foto van mei in de buurt van Callantsoog, noord-Holland.Kan het een zwarte spreeuw zijn ???
Dit is een foto uit een vandaag gemaakte video in de vlindertuin van Artis Amsterdam. Het zijn waarschijnlijk 2 vlinders van dezelfde insektensoort.
Is dit een paringsdans of een toevallig spel. Op de video is het prachtige te zien.
wie weet hoe je definitief kroos uit een vijvertje kunt helen
Deze dikke spin zat voor in de tuin, wie weet zijn naam? Bij voorbaat hartelijke dank.Dina2014
Ik hoop dat jullie mij de naam van dit insect kunnen geven. Ik dacht zelf aan een langpootmug . Bij voorbaat hartelijke dank. gr. Dina2014