Hoe heet deze boom
Hoe heet deze boom
Locatie Aqaba, Jordanië
Hoe heet deze boom
Locatie Aqaba, Jordanië
Deze groeide zomaar tussen het asfalt!
Prachtig metallic groen beestje - ik denk een wants, maar welke ? Iemand ??Bvd Groetjes Natan
Is dit een hoornaar ? Er waren een stuk of 6 in de tuin van mijn Omi.Alvast dank voor een antwoord, vriendelijke groet, Natan
Vorige week zag ik met een vaartocht door de Brabantse Biesbosch deze vogel.Volgens waarneming.nl zou het een arendbuizerd kunnen zijn. Klopt dit?
Deze paardenbloem zag ik zitten aan een grote pol. De rest van de bloemen is normaal. Hoe komt dit? En heeft het een naam?
In de tuin zag ik vanmorgen op de stam van de Hortensia dit rupsen nest met honderd mini rupsen.
Dit vogeltje liep vanmiddag in onze tuin te scharrelen.Had ongeveer de grootte van een musje.Ik denk dat het een tjif tjaf is maar twijfel toch een beetje.
Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar mensen met een vijver (of terrarium/aquarium met amfibieën of zoetwatervissen).Amfibieën , vissen en waterplanten worden soms ontdekt op plaatsen waar je ze niet zou verwachten. Om inzicht te krijgen in hun 'reisgedrag' is er door RAVON en de Radboud Univer...