Forum

Nieuwste vragen

Vraag over nieuwe site

Dank voor jullie antwoord over het aantal malen dat een foto bekeken wordt. KOmt dus nog wel ...

Een ander vraagje: Als ik klik op iemand die een reactie gegeven heeft op mijn foto, kom ik niet bij die persoon uit, maar krijg ik de foto opnieuw. Dat lijkt me een foutje.

...

Navigatietips om te reageren op een foto

Navigeren door de foto's kan ook zo:

Ik las dat veel reageerders na een reactie bij een foto weer op zoek moeten naar waar ze op de site waren…… ik zet op mijn iPad mijn vinger op de naam op de foto en dan kies ik voor openen in nieuw tabblad dan zie je de foto waar je op wil reag...

Araucaria?

Dit typische stekelige boompje kwam ik tegen in de bossen bij Jerte, Midden-Spanje; maar ook (aangeplant?) in een kapvlakte nabij de Loire, Frankrijk. Zelfs Oleg Polunin helpt mij niet verder. Wie wel?

Koolmees nest

Gisteren is een koppel koolmezen begonnen met het bouwen van een nest in mijn nestkast. Ik zag ze stukjes mos naar binnen dragen en verder had ik het niet meer gevolgd. Die avond ging de vrouw de nestkast in en ging niet meer eruit. Dus heeft ze de nacht daar doorgebracht. Vanochtend, toen de kast l...

Koolmees nest

Gisteren zijn een koppeltje koolmezen begonnen met het bouwen van een nest in mijn nestkast. Ze droegen mos naar binnen en daar bleef het ook bij. Het vrouwtje heeft de nacht in de nestkast doorgebracht. Nu de vraag ; Vanochtend , toen er niemand in de kast zat keek ik even 2 seconden erin , en er l...

Wat gebeurd hier een paring??

Zag het hele "hele" klein bijtje worstelen (met een vijand dacht ik ) en kon het later op de pc beter zien.
Wat zien we hier en hoe heet de bij.

Ps had de vraag al eerder gesteld maar i.v.m nieuwe site moest ie opnieuw.

vriendelijke groet
Marijke