Forum

Nieuwste vragen

Nieuwe fotopagina

Ik heb het bij mijn laatst geplaatste foto ook al vermeld : Ik vind de nieuwe
fotopagina gewoon helemaal niks (zacht uitgedrukt) . Wat mij betreft zal ik dus niet meer doen dan alleen maar af en toe een kijkje nemen.om de de weinige foto's van dat moment te bekijken.
Daarom wil ik ...

Strenge ouder

Het leek een gelukkig meerkoetengezin, maar af en toe pakte moeder meerkoet een paar kleintjes stevig bij kop en hals. En dat deed ze niet om de kleintjes naar zich toe te halen. Dit herhaalde zich een aantal keren. Uiteindelijk lieten de slachtoffers zich in het water zakken waar ze dan wel weer do...

Kikker

Ik heb sinds 2 jaar een kikker in mijn vijver, die begint te kwaken en echt heel hard, als er een vliegtuig over vliegt. Ik woon in Krommenie en soms komt er om de 2 minuten eentje over. Heeft iemand hier een verklaring voor. Wij dachten dat kikker misschien in een vorig leven een piloot is geweest ...

Inloggen

Ik wil niet lastig zijn maar ook mij lukt het niet om ingelogd te blijven. De bug is ws nog niet verholpen ?
Wat ook erg lastig is ,is het steeds moeten terugbladeren , (soms 4 pagina's ) om te kunnen reageren bij andere fotografen. Ik zoel me suf en dat kost heel veel tijd. Ik zie dat ander...

Door linken

Als ik op een naam klik van een vv die op mijn foto heeft gereageerd gebeurd er niets, verder zie ik ook geen zoekvenster waar ik bepaalde personen kan zoeken??

Inloggegevens

Gisteravond stond er inplaats van Hennepen opeens daksaya rechts bovenaan, zijn onze inloggegevens wel veilig?
Het is geen fijne gedachte dat deze gegevens 'op straat' kunnen belanden.

Ook moet ik telkens opnieuw inloggen, ook als ik al op de site ben en naar een ander onderwe...

De nieuwe site

Waar vind ik een uitleg over de nieuwe site ?
Iedere keer dat ik een reactie post kom ik weer bij het begin van alle foto's en moet ik weer elke blz. doorworstelen.

Problemen met uploaden

Waarom kan ik sinds half zeven niet meer uploaden?
Een foto is gelukt, daarna melding 503
Na mijn laatste foto zijn er nog wel een paar foto's geupload door anderen, nu lukt het mij opnieuw niet! Ik week met een iPad.
Start problemen?
Ik ervaar het als dezelfde problemen ...