de Webredactie Vroege Vogels geeft weer heeeel primitieve oplossingen voor gebreken aan de nieuwe site waarvoor zij de Verantwoording zouden moeten nemen....
respect !
Dank.
janjoost
Die favorieten -knop was echt heel belangrijk om oude foto's op te slaan als een soort album. Ook om contact te houden en reacties terug te vinden.
- Wat mij betreft HET community-tooltje en eigenlijk onmisbaar !
vroegevogels
Helaas, in de nieuwe site het is niet meer mogelijk om een lijstje aan te maken van favoriete foto’s.
Tip: Je kan nu ook elke vraag en foto aparte aanvinken via het schuifknop rechts onderaan. Mocht er worden gereageerd dan krijg je daar een mailtje over. Zo blijf je altijd op de hoogte.
Tip: Elke browser heeft de optie om een webpagina favoriet te maken. Op deze manier kan je voor jezelf een lijstje links maken naar pagina's die je vaker wil bezoeken of gewoon omdat je even wilt controleren of jouw favoriete fotograaf een nieuwe foto heeft geplaatst. Deze optie vind je in de meeste browsers, zoals Chrome of Safari, onder het menu 'Bladwijzers'.
Hennepen
Dit bestaat helaas niet meer, het is niet meegenomen naar de nieuwe site.
Volgens het ene bericht omdat er weinig gebruik van gemaakt werd, volgens een ander bericht omdat het te duur was.
Ik vind het zeer jammer, verzameling van jaren weg.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
respect !
Dank.
- Wat mij betreft HET community-tooltje en eigenlijk onmisbaar !
Tip: Je kan nu ook elke vraag en foto aparte aanvinken via het schuifknop rechts onderaan. Mocht er worden gereageerd dan krijg je daar een mailtje over. Zo blijf je altijd op de hoogte.
Tip: Elke browser heeft de optie om een webpagina favoriet te maken. Op deze manier kan je voor jezelf een lijstje links maken naar pagina's die je vaker wil bezoeken of gewoon omdat je even wilt controleren of jouw favoriete fotograaf een nieuwe foto heeft geplaatst. Deze optie vind je in de meeste browsers, zoals Chrome of Safari, onder het menu 'Bladwijzers'.
Volgens het ene bericht omdat er weinig gebruik van gemaakt werd, volgens een ander bericht omdat het te duur was.
Ik vind het zeer jammer, verzameling van jaren weg.