Ruigpootbuizerd?
Vraagje, is dit een Ruigpootbuizerd?
De foto is niet mooi, maar ik hoop dat de vogel toch goed genoeg te zien is om te kunnen determineren.
Hg
Frieda
Vraagje, is dit een Ruigpootbuizerd?
De foto is niet mooi, maar ik hoop dat de vogel toch goed genoeg te zien is om te kunnen determineren.
Hg
Frieda
Zie bijlage , welke vogel is dit ???
Hij of zij is net zo groot als een vrouwtjes meren maar hij heeft een witte kraag in zijn nek aan de bovenzijde.
een groep van ongeveer 20 eenden, met zwarte kontjes. Helaas kon ik ze niet dichterbij krijgen met de camera. Kunnen dit krakeenden zijn?
ik dacht dat dit uilenbraakballen zijn en wie weet van welke uil?
Is het bekend waarom sommige buizerds donker zijn en sommige blond/dient het een bepaald nut?
Ik zag deze vogel in Hoek van Holland in een groepje van 4 langs de Nwe Waterweg. Is dit een graspieper?
ik heb veel mussen in de tuin, deze zitten in 3 grote conniferen ,ik heb een voerkorf waar ze de hele dag op afkomen. een bak met water op tafel ,waar ze in badderen en drinken
hoe doe ik dat als het gaat vriezen met drinken ?
gr.opa leo
Wij zagen onderstaande raak finaal afgebeten.Kan dit n bever zijn.?Wij wonen in Alblasserdam
Ingevulde waarden
Naam: Dorothe Schellekens
E-mailadres: dorotheschellekens@gmail.com
Bericht: Er huist bij ons (in Amsterdam) een specht in de tuin die in de flat naast ons gaten tokkelt. De flat is twee jaar geleden opnieuw bekleed, met een soort van ka...
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.