Onbekende kamerplant
Ik heb een flora-vraag die mij al jaren bezig houdt: wie weet de naam van deze plant. Hij heeft vroeger bij oma gestaan. Er vallen stekjes vanaf die zo in de aarde kunnen. Alvast bedankt voor eventuele reacties....
Ik heb een flora-vraag die mij al jaren bezig houdt: wie weet de naam van deze plant. Hij heeft vroeger bij oma gestaan. Er vallen stekjes vanaf die zo in de aarde kunnen. Alvast bedankt voor eventuele reacties....
Welke boom?
Kent u de naam a.u.b.
Wie kan mij de naam van deze plant vertellen? Neem aan dat het een orchideeënsoort is. Vindplaats is in het duinengebied op Texel. Bij voorbaat dank voor je reactie.
Dit voorjaar deze Vleugeltjesbloem? in het noorden van Slovenië gezien. Wie kent deze soort?
Genietend van mijn tuin, zag ik op de oever van mijn vijver, tussen het koninginnekruid en campanula, dit prachtexemplaar staan dat niet door mijn man of mij geplant is.Ik vermoed dat het een wilde orchideeënsoort is, we hebben ook grote en kleine wespenorchis in onze tuin in de buurt van Eindhoven...
Is dit de zeldzame Grote Muggenorchis of vergis ik mij?
Is dit de zeldzame Grote Muggenorchis of vergis ik mij?
Wat zit er op het blad van de larix?
De opbouw van de meeste planten bestaat uit wortels, stengels, bladeren en bloemen. Maar er zijn ook veel groepen waar de opbouw anders is zoals bij varens en mossen. Dit is een lastige categorie omdat planten er per seizoen zo verschillend uitzien.