Soort anemoon?
Waterplantje in een sloot. Is dit waterplantje familie van de anemoon? Bij voorbaat dank voor je reactie.
Waterplantje in een sloot. Is dit waterplantje familie van de anemoon? Bij voorbaat dank voor je reactie.
dit zijn?
Wie weet welke dieren de bloemen van skimmia eten ? Ze zijn allemaal kaal gegeten.. dat is nog niet eerder gebeurd. Volgens mij zijn het geen slakken geweest.
van welke boom (eik?) zijn deze afkomstig?
Al jaren komen er in onze vuurdoorn honderden insecten. Je kunt dan heel veel gezoem horen. Helaas is dit jaar geen enkel insect meer te zien en te horen op de bloeiende vuurdoorn. Hoe zou dit komen?Vraag gesteld namens Ben
Mijn plant staat al jaren op dezelfde plaats in de huiskamer. Sinds ruim een week groeien er paddestoelen in. Mijn vraag is, wat is de naam van deze paddestoel en hoe komt dit na zoveel jaren. Met vriendelijke groet
Groeit moerassig tussen orchideetjes, grote ratelaar en koekoeksbloemen in de Vlietlanden, Midden Delfland.Bij voorbaat dank!
enige tijd geleden vroeg iemand de naam van een bloem, dat bleek de camassia te zijn. Een soortgelijke bloem zag ik vorige week, één exemplaar, en de volgende dag met camera erop af, geplukt!!!! Grijs/groene-bloem met witte rand. Wie kent deze bloem? Zelfde bloeiwijze, dikkere steel.
Welk blauw bloemetje van ongeveer 10 mm is dit. Vindplaats Zuid Limburg. Bij voorbaat dank voor je reactie.
De opbouw van de meeste planten bestaat uit wortels, stengels, bladeren en bloemen. Maar er zijn ook veel groepen waar de opbouw anders is zoals bij varens en mossen. Dit is een lastige categorie omdat planten er per seizoen zo verschillend uitzien.