Wie kent deze vlinder?
Wie kan mij zeggen welke vlinder dit is. Na heel veel zoekwerk weet ik nog steeds niet welke vlinder (soort) dit is. De vlinder zat in een taxushaagje in onze tuin.
Wie kan mij zeggen welke vlinder dit is. Na heel veel zoekwerk weet ik nog steeds niet welke vlinder (soort) dit is. De vlinder zat in een taxushaagje in onze tuin.
Ik heb op veel plekken al gezocht maar kom er zelf niet uit.
Het insect is overdag gefotografeerd in een groot heidegebied
in Zuid Limburg
Wie weet de naam van deze nachtvlinder?
Ik vond deze twee dood op mijn vensterbank (Leiden), aan elkaar geplakt. De grootste is ongeveer 7 mm.
Het lijkt er op dat ze aan het paren waren, maar ik vind dan het vrouwtje wel heel groot in verhouding tot het mannetje...
Iemand toevallig meer inzicht hierover? :-D
In de groentetuin stond een potje met een kruid in dat ik uit de grond gehaald heb. Er bleken 2 plastic potjes op elkaar te zitten en ertussen een hoop miereneitjes afgezet omdat deze omstandigheden kennelijk ideaal waren.
Omdat we overal veel mierennesten hebben, zijn de miereneitjes in de m...
Welke juffer is dit?
In maand mei, vloog dit "albino fruitvliegje" op mijn bladzijde die ik aan t lezen was. Dit was in Kaleiçi/Antalya (turkije)
Wat is de naam van dit vliegje?
Alvast hartelijk dank!
Is dit een bosbeekjuffer?
Nog een foto van voorkant . Foto genomen op Veluwe in Otterlo
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.