Larve van...?
Deze larve vond ik vandaag onder een steen in mijn tuin.Hij was 1 cm lang...Geen idee wat het is. Misschien kan iemand van het Forum mij helpen,met vriendelijke groet,Henny Pen
Deze larve vond ik vandaag onder een steen in mijn tuin.Hij was 1 cm lang...Geen idee wat het is. Misschien kan iemand van het Forum mij helpen,met vriendelijke groet,Henny Pen
Ik zou graag de naam van deze vlinder vernemen.Bij voorbaat dank.
Zou iemand mij de naam van deze sprinkhaan kunnen doorgeven?Bij voor baat dank.
Hoe kan er mos op een lieveheersbeestje terecht komen?Ondanks die aangroei was het diertje wel levend(ig).Het beestje liep in Leiderdorp in de Molenaarstraat over de vensterbank bij mijn dochter in oktober.
Liep tegen de buitenmuur aan maar ik dacht dat het misschien de rups van een Huismoeder kan zijn?Ik zie deze rups voor het eerst maar ik wil zeker weten of dit de juiste naam is.Wie helpt?
Welke rups/larve is dit die zag ik 22mei aan de beek.vr. groet Marijke
15 juni zag ik dit mooie kleine vlindertje kan hiervan ook geen naam vinden en iepenuil het zou misschien zomaar kunnen maar die is al een tijd niet waargenomen.Wie weet de naam vr. groet Marijke
8 juni zag ik deze vlinder bij de beek heb "alle" vlinders bekeken op de vlinderstichting en kwam hem niet tegen wie weet de naam van deze vlinder.vr. groet Marijke
17 november zag ik dit leuke kleine spinnetje in haar mooie bedauwde web op de heide wat is de naam van deze spin.vr. groet Marijke
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.