Onbekend insect
Op onze terrastafel lopen kleine insecten die ik nog nooit gezien heb. Zijn ongeveer 3-6 mm lang. 6 poten en stekelachtige huid met gele kleuren.Zie ook foto.Kent iemand dit insect??
Op onze terrastafel lopen kleine insecten die ik nog nooit gezien heb. Zijn ongeveer 3-6 mm lang. 6 poten en stekelachtige huid met gele kleuren.Zie ook foto.Kent iemand dit insect??
Helaas dood aangetroffen in de waterbak , maar wat is dit voor een insect.?Dik 4 cm lang en verder de kenmerken van een bij.
GGoedemorgen, IIk heb gisteren bijgevoegd insect gefotografeerd. Kan iemand mij vertellen welk insect dit is.GroetenWillem de Boer
Deze wants is slechts een paar mm., gespot op een tak van een uitgebloeide brem.Tuin Noord-Oost Nederland.
Welk insect is dit? Gezien op 26-05-'18 in de buurt van Koblenz
Deze vlieg zat vanmiddag op een blad van mijn pruikenboom in de tuin. Welke soort is het?
Vandaag heb ik een klein rupsje gezien, ongeveer 1 cm groot. Ik vermoed dat het om een micro gaat. Kan iemand mij helpen aan de naam van dit rupsje? Bij voorbaat hartelijk bedankt. Corrie
Kan niet vinden wat voor torretjes dit zijn. Zag ze vandaag zitten op een oude zwavelzwam in het Kroondomein.
Weet iemand welke sprinkhaan dit is, in Turkije genomen.Is schitterend violet als hij springt cq vliegt
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.