Welke soort kevers ?
Grote aantallen van deze kevers bezochten vanmiddag onze vijver. Sorry de foto is niet zo best. Maar de kenmerken zijn hierop wel te zien hoop ik. Wie weet welke soort dit is?
Grote aantallen van deze kevers bezochten vanmiddag onze vijver. Sorry de foto is niet zo best. Maar de kenmerken zijn hierop wel te zien hoop ik. Wie weet welke soort dit is?
Wie weet de naam van dit insect?
Harig rupsje van 1,5 tot 2 cm, zeer beweeglijk, met iets gelig, lijkt honing op het achter lijf. Kan geen gelijkend plaatje vinden op internet of onze boekjes.
Welk insect heb ik gekiekt in het gras?
Harig rupsje van 1,5 tot 2 cm, zeer beweeglijk, met iets gelig, lijkt honing op het achter lijf. Kan geen gelijkend plaatje vinden op internet of onze boekjes.
Hallo
Ik zou heel graag willen weten wat dit voor beestjes zijn..
Ik heb het hele internet al afgezocht. Het lijkt op een soort boktor ofzo??
Ze komen lijkt uit mijn raamLijsten.. alleen voorraam en zijraampje. Verders bij geen enkele raam.
Wie weet welke sprinkhaan ons kwam vergezellen? Was ongeveer 20mm lang.
Hoe heet dit exemplaar?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.