wat word dit?
Deze rups zat op mijn schuurdeur. Het lukt mij niet om er achter te komen welk soort het is. Is er iemand hier die het weet?
Deze rups zat op mijn schuurdeur. Het lukt mij niet om er achter te komen welk soort het is. Is er iemand hier die het weet?
Wie weet de naam van dit insect?
Ik vind in mijn tuin regelmatig een insect waar ik de naam niet van weet. Wie kan mij helpen?
Welke spin is dit?
Welke hommel zou dit kunnen zijn?
Waargenomen in Dordrecht. Op meerdere plaatsen zie ik deze op bladeren zitten. Wat zou hier uit komen?
Zou dit een veenfluweelzweefvlieg kunnen zijn?Deze zat 25-5-'20 op de bloei van de klimhortentia in mijn tuin in Westerwolde.Groet, Henk.
Goedemorgen allemaal,
Wij zijn heel benieuwd welke rups/vlinder dit is. We hebben hem vandaag aangetroffen in een bos gladiolen binnenshuis (juni).
Dit insect trof ik 31 mei in de tuin in het zuiden van Westerwolde aan. Het had ook wel belangstelling voor mijn insectenhotel. Ik kan hem niet thuisbrengen.Henk.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.