Welke sprinkhaan is dit?
Op zaterdag 20 juni 2020 omstreeks 15.30 uur gefotografeerd in een grasweiland in de nabijheid van een vijver in Hoensbroek. Ik kom er niet uit welke sprinkhaan dit is?
Op zaterdag 20 juni 2020 omstreeks 15.30 uur gefotografeerd in een grasweiland in de nabijheid van een vijver in Hoensbroek. Ik kom er niet uit welke sprinkhaan dit is?
Op mijn prikneus zitten heel veel zwarte bolletjes... luizen? wanneer ik ze goed bekijk staan ze hoog op de poten .... dus ik twijfel is het toch een kevertje?
Wat is dit voor een rups. Als ik hem niet had zien bewegen zou ik niet geloven dat het een rups is.
Kan iemand mij vertellen welke (nacht)vlinder dit is?Juni 2020, Flevoland
Kent iemand dit insect? Juni 2020 Flevoland
Wie vertelt mij welk insect dit is?Juni 2020 Flevoland.
Wie kan mij vertellen welk insect dit is?Juni 2020 in Flevoland.
Wat is de naam van dit insect? Gevonden in de tuin
Er zijn dit jaar dramatisch weinig pissebedden ,mijn tuin voldoet aan alle voorwaarden, vochtige hoekjes bladrestanten etc. andere jaren volop nu slechts één gevonden, wat is er aan de hand ??!!
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.