welke bij is dit
hallo, wie kan mij helpen aan de naam van deze bij.Op een volkstuinencomplex zat deze op de lavendelbvd groet Everdien
hallo, wie kan mij helpen aan de naam van deze bij.Op een volkstuinencomplex zat deze op de lavendelbvd groet Everdien
Het is ongetwijfeld een wandelende tak, maar er zijn veel soorten. In Nl en Be komen ze niet voor. Maar wie heeft er meer kijk op....
Een vreemd beestje ongeveer 1 cm lang met vleugels maar vreemde kop kroop over de tafel. Ik heb er ook een filmpje van.Spaarndam
Tijdens de tropische dagen zijn de stranden niet alleen overspoeld door badgasten, maar ook massaal bezocht door het zevenstippelige lieveheersbeestje. Ook wij kwamen dit natuurfenomeen tegen tijdens de opnames. Lieveheersbeestjes schijnen te gaan zwermen bij voedseltekort en de aflandige wind ...
Zou dit een rups van de grote beer kunnen zijn? Ik heb hem 22-6-'20 gevonden bij de bossen van Ter Apel op een fietspad.Groet, Henk.
Bij of een kever 11 mm groot zwarte ogen lijken niet echt te zijn onder de ogen lijkt net of daar een mondje zit het ging zoals ik er tegen aan keek op en neer het zat op een kogeldister, in de tuin hoogezand.
Groet,
Geert.
Vond dit rupsje tijdens het wegknippen van de uitgebloeide pioenrozen, even veilig gesteld en een foto gemaakt.Heb echter geen idee van de naam.Groet, Irma
Op de muur thuis hoogezand Lichaam ongeveer 8 mm lang loopt niet echt hoog op zijn poten beetje een vreemde spin
Op de muur thuis hoogezand Lichaam ongeveer 8 mm lang loopt niet echt hoog op zijn poten beetje een vreemde spin
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.