Krekel maar welke ?
Om zeker te zijn om welke soort het op de foto gaat wil ik graag een antwoord vanForum.Dan kan ik daarna bijgaande foto op de fotosite plaatsen.
Om zeker te zijn om welke soort het op de foto gaat wil ik graag een antwoord vanForum.Dan kan ik daarna bijgaande foto op de fotosite plaatsen.
Is dit een soort spanner?
Welk beestje is dit?
Op vakantie in Belgie, Viroin, eind juni zagen we vreemde ringetjes op een dode boomstam. Ze zijn verschillend van grootte en zaten ook onde een los stukje schors. Ik vroeg me af welk insect dit maakt?Groetjes,Francien
Insect, kleine kaken, 6 poten. Paar mm groot
Is dit een kegelbij?? En dan is het een vrouwtje?
dit is een waaiermot. kan dit een kamperfoeliewaaiermot zijn. ca. 1,5 cm breed en ca. 1 cm lengte lijfje. zat vanavond op de voordeur. west-brabant.
welke vlinder is dit? Vandaag gezien in de buurt van Winterberg.
Deze vloog net naar binnen en vermoeden een blinde vlieg. Zo’n 1,5 cm lang. Maakt veel geluid en klapt best hard tegen het glas op. Trekt zijn pootjes op tijdens het vliegen.
Vliegt nu weer veilig buiten.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.