Onbekende nachtvlinder
Goedemiddag,
Deze nachtvlinder trof ik vorige week in De Cocksdorp (Texel). Ik kom er niet achter wat zijn naam is. Graag hulp. Groet Hans
Goedemiddag,
Deze nachtvlinder trof ik vorige week in De Cocksdorp (Texel). Ik kom er niet achter wat zijn naam is. Graag hulp. Groet Hans
welke rups is dit
Bij een wandeling langs het strand deze vogels gezien. Dacht aan een tureluur, maar hebben geen rode poten.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord!
Heeft iemand een idee van welke vogel deze veer is?
Hij is ongeveer 25 cm lang, incl. pen.
Is er al een mogelijkheid om te protesteren tegen de boring die nu weer op de rol staat van de NAM ?
Juffer met mooie grote druppel dacht ik, thuis op pc zag ik dat een worm in de druppel zat wat zien we hier?
Gevonden op een dode boomstronk in een gemengd bos.
Met vriendelijke groet, Sjuulke.
'k Was gisteren even in Nieuw Wulven, tussen Utrecht en Houten, en daar stikte het werkelijk van deze veelkleurige, sprinkhaanachtige wezentjes. 'k Zag er honderden, en ze waren schat ik nauwelijks 1 centimeter groot. Iemand enig idee hoe ze heten?
Bij voorbaat dank!
Wat ik ook probeer, ik kan het fragment over Greenpeace en de vissers niet afspelen. Hoewel ik heb ingelogd, kan ik bij dit bericht ook geen reactie plaatsen. Er blijft staan "Log in" terwijl ik al ben ingelogd. Ik draai telkens in een kringetje rond. Wat een afgrijselijk slechte website, je wordt...