Wat is dit
Dit fotografeerde ik in een gorge op Kreta. Het lijken schelpjes maar dat lijkt me onwaarschijnlijk tegen een rotswand.
Ik weet dus ook niet in welke categorie ik dit moet plaatsen / insecten?
Dit fotografeerde ik in een gorge op Kreta. Het lijken schelpjes maar dat lijkt me onwaarschijnlijk tegen een rotswand.
Ik weet dus ook niet in welke categorie ik dit moet plaatsen / insecten?
Wie weet de naam van deze soort paddenstoel die ik tegenkwam in het bos.
Bij voorbaat dank,
Jan Sluimer.
Wie weet de naam van deze soort paddenstoel die ik in het bos tegenkwam.
Bij voorbaat dank,
Jan Sluimer.
Foto's op de nieuwe site zijn allemaal gekrompen tot een max. breedte. ...!
Ongeacht het aantal Mb's .
Hopelijk is dat een verbeterpunt op de "to-do-list" van de Web-site ontwikkelaar /-bouwer.
Hartelijke groet, en Bedankt,
janjoost
Vandaag op het nieuws;
Staatsbosbeheer wil 100.000 ha meer bos aanplanten in geheel Nederland om de uitstoot van CO2 tegen te gaan.
als Flevolander zien we andere dingen. Vele hectares betrekkelijk jong bos gaan niet als hout weg, maar als chips voor energie centrales.
D...
Vreemd beestje...
Het leek net een heel klein staafje. Ik denk ongeveer 5 mm lang. Zag dit in eigen tuin.
Ik zou wel graag de naam willen weten..
Met vriendelijke groet,
Henny Pen
ik kwam dit onbekende insect tegen midden op het pad tijdens de savelbos wandeling in de middag bij Rijckholt (onder Maastricht) op za 22 okt. j.l..
Ik ben dus benieuwd welk insect dit is?
Het was ongeveer 2,5 tot 3 cm groot en als ik met m'n vinger in de buurt kwam richtte het zijn ac...
vandaag zag ik deze paddenstoel op een stobbe mogelijk een beuk in een perceel van oude Beuk, Eik, Lariks met Douglas.
Gisteren in nrd Limburg langs een poel van een oude maasarm waar normaal water staat, maar door de droge periode nu niet. Bodem klei of löss met zand. c.a 25 melkzwammen, ik dacht de viltige maggiezwam gezien de kleur en de plaats. oppervlak droog en mat. Melksap niet echt melkachtig, doorsnede c.a...