Forum

Nieuwste vragen

Foto's gekrompen

Foto's op de nieuwe site zijn allemaal gekrompen tot een max. breedte. ...!
Ongeacht het aantal Mb's .
Hopelijk is dat ook nog een verbeterpunt op de "to-do-list" van de Web-site ontwikkelaar /-bouwer. !!??

Hartelijke groet, en Bedankt,
janjoost

Kan geen foto uploaden

Ik probeer al een aantal dagen een foto te uploaden op de site maar dat lukt niet. Het is voor mij de eerst keer dat ik dit wil doen. Lukt het alleen maar als je lid van de vara bent? Gr Hartje

welke korstzwam ?

Op een grote wilg vond ik woensdag deze grote witte korstzwam, hij is hard. Ik denk aan de wollige korstzwam, doch ik kan er helemaal naast zitten.
Groet
Piet

Roofvogel, maar welke

We hebben een redelijke woeste tuin (bijna 1 hectare) tegen het Overijsselskanaal aan, laten ook altijd veel blad en bultjes snoeihout liggen tot ergens in april. Hierdoor hebben we altijd veel "visite" van ree tot bosmuis. Maar opeens in onze voortuin, dook er een voor ons vreemde roofvogel op. Ong...

kunstgras volgens RIVM veilig

Ik vraag me af of het onderzoek door andere onafhankelijke (internationale) onderzoekers wordt gecontroleerd (peerreview) op de juistheid en onafhankelijkheid van de werkwijze.
Men gaat uit van een toelaatbare dosis, maar de spelers krijgen ook via vele andere wegen dezelfde kankerverwekkende...