Formule 1
Beste mede Vroege Vogels luisteraar,
Vind jij het ook absurd dat de Vroege Vogels uitzending van 26 maart met enige regelmaat werd onderbroken door berichten over Formule 1 races?
Het schijnt mij toe dat de reguliere VV luisteraar geinteresseerd is in de natuur alsmede het behoud daarvan en niet in de zinloze vervuiling en herrie van rondrijdende autootjes. Mij dunkt dat de verantwoordelijke netcoordinator (of hoe heet dat tegenwoordig) van radio 1 hier eens duchtig over aangesproken zou dienen te worden.
Mee eens?
Hans Schene
Vind jij het ook absurd dat de Vroege Vogels uitzending van 26 maart met enige regelmaat werd onderbroken door berichten over Formule 1 races?
Het schijnt mij toe dat de reguliere VV luisteraar geinteresseerd is in de natuur alsmede het behoud daarvan en niet in de zinloze vervuiling en herrie van rondrijdende autootjes. Mij dunkt dat de verantwoordelijke netcoordinator (of hoe heet dat tegenwoordig) van radio 1 hier eens duchtig over aangesproken zou dienen te worden.
Mee eens?
Hans Schene
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Ik vond de onderbrekignen leuk, want Vroege vogels is wel erg verworden tot beestjes, plantjes en kritiekloos lobbyclubs aan het woord laten. Gelukkig zit er nog wat mooie muziek tussen de foute propaganda
PS: Dat 'elk halfuur een nieuwsbulletin mogen ze wat mij betreft juist wel beperken tot elk uur.
Van mij hoeft dat ook niet zo nodig, maar ik maak me er niet zo druk om. (en wat betreft de F1/Max Verstappen heb ik ook wel een mening maar die hou ik maar beter even voor me....)
Volgens mij gebeurt dit trouwens vaker met belangrijke (live) sport evenementen. Die uitwisseling is ooit ingevoerd net zoals uitruil van programmatijden op belangrijke 'christelijke' feestdagen als ik het goed heb. Tegenwoordig is VroegeVogels zoveel meer dan alleen de zondagochtend op de radio, dus tja waar klagen we over ?
mvg, Draak
Radio 1 is nu eenmaal een nieuws- en actualiteitenzender. Vandaar ook dat er elk half uur een (kort) nieuwsbulletin wordt uitgezonden. Kennelijk is de Formule 1 een evenement dat door veel mensen gevolgd wordt. Als daar, aansluitend of voorafgaand aan het nieuwsbulletin, af en toe in het kort bericht van wordt gedaan heb ik daar niet zo`n moeite mee. En als vervuiling een argument is, valt er in onze eigen omgeving ook nog wel wat te verbeteren. Want ook onder de VV luisteraars zullen er vast velen zijn die straks weer in hun auto stappen op weg naar ontspanning, familiebezoek enz. Persoonlijk erger ik me meer aan de reclameboodschappen tijdens de uitzending.
Groeten,
Henk.