Klavertje?
Deze plantjes staan tussen de straatstenen van mijn tuinpad, het lijkt een klavertje maar kon er nergens een afbeelding van vinden. Het komt elk jaar weer, is eigenlijk wel leuk onkruid!
Deze plantjes staan tussen de straatstenen van mijn tuinpad, het lijkt een klavertje maar kon er nergens een afbeelding van vinden. Het komt elk jaar weer, is eigenlijk wel leuk onkruid!
Uiteindelijk hebben de koolmezen het gewonnen van de huismus. Het nest is af en het vrouwtje broed momenteel op 8 eieren. Vanaf nu is het afwachten :)
Kunt U me vertellen wat dit voor een kever is die in de tuin loopt bij mijn vriendin in Loosdrecht vlakbij de Boni.
Hallo,Wie of wat bepaalt wanneer je foto wordt opgenomen onder 'Mooiste'?Bedankt,Marc Nieuwhof
Als iemand op je foto gereageerd heeft dan kun je niet meer op de naam van die persoon klikken om bij haar/zijn foto's te komen. Jammer! Ik hoop dat dit nog verholpen wordt. Ook is de fotosite op mijn iPad Air nog steeds niet goed. Op andere aparaten zoals een Samsung tablet en PC Windows 7 geen pro...
Is dit een heggemus? De kop lijkt anders dan wat ik op internet zie.Of wat voor soort is dit?Gezien op de Maashorst, bij Uden.
In mijn tuin loopt dit kleine insect rond. Het is ongeveer 1 cm groot, maar ik kan nergens vinden wat voor insect dit is. Wie kan mij hier over iets vertellen? Bedankt!
Elk jaar ben ik weer gefascineerd door het ontluiken van alle bomen/bloemen/planten nu heb ik een week of twee geleden, deze foto gemaakt, maar ik weet (niet meer) van welke boom dit was. Kan iemand mij dit vertellen? Alvast bedankt, groet Cobie Reuvers.