Kneu?
Dit lijkt me een kneu, maar hij heeft geen rode vlekken op de borst of kruinEn ook geen streepjes op de borst, zoals bij een vrouwtje.Is het mogelijk een jonge vogel van vorige jaar?Mvg Arie
Dit lijkt me een kneu, maar hij heeft geen rode vlekken op de borst of kruinEn ook geen streepjes op de borst, zoals bij een vrouwtje.Is het mogelijk een jonge vogel van vorige jaar?Mvg Arie
tijdens vakanties in Frankrijk zag ik deze mooie planten vaak bij huizen staan.Soms in bloempotten, maar ook in de grond.Welke plant is dit en zijn deze ook te koop in ons land (evt. als patio plant).
In Oosterleek zag ik een dode merel liggen. Moet zoiets gemeld worden (ivm de oprukkende merelsterfte)?
Ik heb in maart gezien dat ,in mijn ogen, 2 volwassen roodborstjes elkaar aan het voeren waren. Is dit normaal in deze tijd van het jaar? Op verschillende dagen gezien!
Voor welke vogel is dit type nestkast?
waar mee kan ik de Lijsterbespokmijt - Eriophyes sorbi. bestrijden???
Het laden van de foto's gaat erg traag. Heeft dit met de update van de website te maken? Het probleem heb ik op alle aparaten, PC en tablets. Hebben hier meer mensen last van? Hopelijk wordt dit spoedig verholpen.
wie weet welke aantasting mijn lijsterbes boompje heeft
welke juffer of libelle is dit hij vloog gisteren in mijn tuin waar ook een klein vijvertje is